Beste klanten,
Tijd om eventjes te bekomen van het drukke voorjaar.
Van maandag 29/06 tot en met dinsdag 21/07 zal Bloemenrijk gesloten zijn.
Op woensdag 22/07 zijn wij om 9.00 u terug paraat om u van bloemen en planten te voorzien;
Ons ijs is dan ook terug beschikbaar; doe dus nu nog een voorraad binnen om tijdens ons verlof van te genieten.
Het ijsatelier in Korbeek-lo zal open zijn op zaterdag 4/07 van 14.00 tot 18.00u en verder kan er na telefonische afspraak ijs afgehaald worden.
Er worden geen taarten gemaakt gedurende het verlof en online bestellen is ook niet mogelijk; enkel afhalen in Korbeek-lo na telefonische afspraak
Het Bloemenrijk-team en Het Ijsbloemeke